Compania brașoveană Rom Paper, producător de șervețele și hârtie iginienică, și-a bugetat o creștere a afacerilor cu 20%, urmând să treacă de 60 de milioane de lei, după ce 2015 a fost încheiat cu un business de 52 de milioane de lei.
Compania, care are 125 de angajați, lucrează la dezvoltarea de produse noi, produse ce vor diversifica gama oferită clienţilor şi vor ajuta la diferenţierea pe piaţă. Portofoliul de clienţi al Rom Paper include reţele de magazine precum şi distribuitori. Valoarea exporturilor a ajuns la peste 10 milioane de lei, în creștere cu 40% față de anul anterior. „Suntem în permanenţă preocupaţi să asigurăm un nivel calitativ ridicat al produselor. Acest lucru a permis produselor noastre prezența pe pieţele din România, Cehia, Polonia, Republica Moldova, Bulgaria şi Lituania”, declară Claudiu Puchin, director executiv. Pentru acest an compania poartă negocieri pentru a intra pe piețele din Germania și Serbia.
Bugetul de investiții al companiei brașovene se ridică la două milioane de euro în acest an, după ce anul trecut au fost realizate investiții de 2,4 milioane de euro.
„Pentru viitor compania va urmări consolidarea şi dezvoltarea afacerii atât pe piaţa internă cât şi pe cea externă. Investiţiile realizate de Rom Paper în perioada următoare se vor concretiza în utilaje moderne, competitive care să aducă produselor un plus de calitate şi în promovarea de brand-uri care să atragă consumatorii atât prin naming şi ambalaje, cât şi printr-un portofoliu de produse complet, de calitate şi versatil”, arată compania într-un comunicat.
Bugetul de investiţii al companiei pentru anul 2016 este de aproximativ 2 milioane de euro pentru utilaje, modernizări de spaţii productive şi brandul Mototol.
Autor: Ovidiu Vranceanu
Sursa: bizbrasov