Facebook Twitter Email

Camelia Sucu.jpg
O femeie a obtinut pozitia de cel mai puternic om de afaceri de pe piata locala. Vezi ce afaceristi au intrat in Top 50 Antreprenori Romani, realizat de revista Biz si Unlock Market Research.

Primele 10 locuri in top sunt ocupate de Camelia Sucu(foto)Florin TalpesRadu GeorgescuDan SucuJean Valvis, Dragos Petrescu, Familia Paval, Marius Ghenea, Cristina Batlan si Dragos Anastasiu.

Specialistii Unlock au stat de vorba cu “gulere albe” care interactioneaza in diverse forme cu mediul de business din Romania, fie in calitate de furnizori de servicii, fie ca parte a unei afaceri, fie ca top manageri intr-o companie romaneasca sau multinationala.

Domeniile de activitate ale respondentilor au fost: marketing, comunicare, sales, management, liber profesionisti (avocati, consultanti, publicitate, branding, PR).

Portretul antreprenorului ideal

Unul dintre obiectivele studiului a fost realizarea unui portret al antreprenorului ideal in viziunea romanilor. Ingredientele de baza ale antreprenoriatului in general, recunoscute si in Romania, sunt Viziunea si Actiunea, ambele fiind identificate in proportie de 12% ca atribute ale antreprenorului ideal. Atributele dezirabile si diferentiatoare sunt Competenta (10%) si Consecventa (10%).

Studiul mai arata ca antreprenorul ideal ar trebui sa fie Flexibil pe termen scurt (9%), dar fidel unei Gandiri strategice pe termen lung (9%), sa se adapteze pe moment fara sa se abata de la strategia de dezvoltare a businessului. Si nu in ultimul rand, trebuie sa aiba Pasiune (7%), Curaj (6%), Idei (5%) si Implicare permanenta in businessul sau (5%).

Pentru realizarea Topului Antreprenorilor Romani, au fost realizate o etapa de cercetare calitativa pentru identificarea atributelor care definesc un antreprenor de succes si o etapa de cercetare cantitativa, avand urmatoarele obiective.

1) Portretul antreprenorului ideal: metodologia MaxDiff. In urma acestei etape au reiesit dimensiunile succesului si componentele sale, precum si importanta fiecarui atribut in definirea acestuia.
2) Calcularea indicelui de notorietate al antreprenorilor (inclusi in lista). Masurarea notorietatii sale ca persoana si a notorietatii businessului sau.
3)Calcularea indicelui de succes. Evaluarea indirecta a fiecarui antreprenor inclus in lista prin asociere nume -atribute de imagine asociate cu succesul (imaginea perceputa).

, autor(i): Andreea Radu |

sursa: daily bussiness

Pozitia in top a rezultat in baza indicelui de succes plus indicele de notorietate.

Facebook Twitter Email

Comments are closed.

Cauta
Articole - Romania pozitiva