Lanţul românesc de restaurante cu servire rapidă Salad Box se va extinde în Algeria, Marea Britanie şi Japonia, a anunţat vineri Dan Isai, CEO Salad Box, cu prilejul deschiderii oficiale a celui de-al 10-lea restaurant în Bucureşti, potrivit Agerpres.
Lanţul de restaurante Salad Box numără în prezent 37 de unităţi, iar veniturile în 2015 au totalizat 14 milioane de euro. Brand-ul românesc este prezent şi în Germania, cu un restaurant, şi în Ungaria, cu două restaurante şi alte trei în curs de amenajare.
Anul trecut, compania a deschis 11 restaurante, iar în 2016 vor fi deschise 15 noi unităţi. La finalul anului, Salad Box ar putea depăşi astfel KFC, ca număr de restaurante, devenind al doilea lanţ de restaurante fast-food din România.
Compania românească este în negocieri cu cel mai mare food-operator din Marea Britanie pentru a deschide restaurante în Londra, iar în Algeria sunt în lucru trei restaurante Salad Box, în zona aeroportului şi în mall-uri din Alger. De asemenea, Salad Box se numără printre brand-urile internaţionale selectate de guvernul japonez pentru a fi implementate pe piaţa niponă.
În următoarele două luni vor fi multe deschideri de restaurante Salad Box, iar pentru 2016 cifra de afaceri este estimată la 20-22 milioane euro, a declarat Dan Isai, unul dintre cei mai tineri şi de succes antreprenori români, cel care anul trecut a primit titlul de Emerging Entrepreneur Of The Year.
Bazat pe conceptul ”healthy food”, Salad Box oferă clienţilor atât hrană sănătoasă, proaspătă şi rapidă, la preţuri accesibile, cât şi controlul asupra mixului de ingrediente din salate. Clienţii îşi pot crea singuri, după preferinţe, propriile salate, din peste 40 de ingrediente. Acestea sunt întotdeauna la vedere, iar prepararea salatelor are loc în faţa clientului. Meniul Salad Box cuprinde, pe lângă salate, şi supe-cremă, deserturi pe bază de iaurt, freshuri şi limonade.
‘Este o provocare să vinzi salate pe piaţa românească. Foarte mulţi mai cred că salata este doar o garnitură pentru carne’, a spus Isai.
Despre restaurantele deschise în afara României, CEO-ul Salad Box spune că materia primă nu este mai scumpă ca în România, chiriile sunt chiar mai mici, dar costurile cu resursele umane sunt mai mari. Preţurile produselor vândute în restaurantele din afara României sunt mai mari de circa două ori decât pe piaţa autohtonă.
Sursa: stireazilei